صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد
سرخط خبرها

شهرخودرو در برابر سپاهان اصفهان|همیشه جذاب، همیشه گل‌دار

  • کد خبر: ۵۷۲۹۹
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
شهرخودرو در برابر سپاهان اصفهان|همیشه جذاب، همیشه گل‌دار
شهرخودرو امروز از ساعت ۱۷ در اصفهان به مصاف سپاهانی می رود که با توجه به توقف روز گذشته استقلال در برابر نفت مسجدسلیمان، چشم به پیروزی و آغاز صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال ایران دارد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته سیزدهم لیگ برتر امروز با انجام ۵ بازی پیگیری می‌شود و شاگردان سیدمهدی رحمتی در شهرخودرو باید از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان اصفهان بروند. دیداری میان تیم‌های دوم و سیزدهم جدول رده‌بندی. سپاهان این فصل با محرم نویدکیا شروع خوبی نداشت، اما رفته‌رفته و چراغ‌خاموش خودش را به صدر جدول رساند و حالا با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در پله دوم ایستاده است.
 
در سوی مقابل، شهرخودرو ۱۵ امتیازی بدترین تیم ۱۵ امتیازه جدول از حیث تفاضل گل است و به همین علت به‌جای حضور در پله دهم، در جایگاه سیزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر بیستم قرار دارد. عنابی‌های شهر مشهد برای فرار از بحران احتمالی به هر ۳ امتیاز دیدار اصفهان نیاز دارند و در مقابل، مردان دیار زاینده‌رود برای اینکه بعد از چندفصل ناکامی دوباره خودشان را در قواره یک قهرمان و مدعی نشان بدهند، می‌خواهند دست پر از این بازی خارج شوند.

دیدار کلاسیک با هیجان همیشگی

نبرد شهرخودرو و سپاهان از همان اولین دیدار ۲ تیم در لیگ برتر چهاردهم جذاب، پرهیجان و حساس بوده است. ۲ تیم تاکنون ۱۴ بار با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که نتیجه این نبرد‌ها ۶ پیروزی برای سپاهان، ۳ پیروزی برای شهرخودرو و ۵ تساوی بوده است. پرگل‌ترین دیدار‌های ۲ تیم هم به برد‌های ۴ برصفر در فصل هفدهم برمی‌گردد. ۲ دیدار رفت و برگشتی که نمایش کامل یک انتقام بود. مشهدی‌ها در بازی رفت با گل‌های قاسمی‌نژاد، مرادمند، خانزاده و قاضی سپاهان را چهارتایی کردند و در بازی برگشت اصفهانی‌ها با گل‌های یزدانی، شریفی، علی‌محمدی و انصاری جبران کردند.

دیدار هم‌بازی‌های سابق در نقش جهان

یکی دیگر از عوامل جذابیت بازی امروز، رویارویی هم‌بازی‌های سابق ۲ تیم با یکدیگر است. سروش رفیعی و محمدرضا خلعتبری ۲ بازیکن سپاهان هستند که فصل گذشته در شهرخودرو توپ می‌زدند و تقابل دوباره آن‌ها با هم‌بازی‌های سابق می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی بیفزاید. محرم نویدکیا و سیدمهدی رحمتی، ۲ سرمربی جوان ۲ تیم، هم که زمانی هم‌بازی بودند، حالا رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.
 
رحمتی و نویدکیا هیچ‌کدام مدرک A آسیایی ندارند و به همین دلیل محمد نوازی و علیرضا مرزبان در نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی شرکت می‌کنند. مرزبان در نخستین فصل حضور شهرخودرو در لیگ برتر هدایت این تیم را به عهده داشت و با کسب عنوان دهمی مشهدی‌ها به پایان رسید و دیدار دوباره او با شاگردانش می‌تواند جالب باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->